22/01/13

Tuesday, January 22, 2013

Yuna - Lullabies (Adventure Club Remix) 

pics Łukasz Plewa / me

bag Mohito / sweater Reserved / cap h&m / shoes Aga Prus / coat Aryton / jacket Mohito / ring ooh!Andy / nails by Emilia S&B

Buty, buty, buty...
Po raz pierwszy w życiu mam na sobie buty tak genialne i wygodne, że ciężko opisać to tylko w kilku słowach. Buty zrobione na zamówienie, dopasowane idealnie! Miałam wiele naprawdę ciekawych, oryginalnych, wygodnych  butów. Kiedy jednak pojawiła się okazja aby stworzyć buty "od zera" z możliwością wybrania koloru, tworzywa, fasonu nie myślałam, że jest to tak dokładna i precyzyjna sprawa, a efekt będzie aż tak świetny.

Proces zamawania butów u Agi Prus zaczyna się od wyboru modelu.  Klientki mogą same wybrać kolor i rodzaj skóry do swojej pary. Dzięki temu przez chwilę mogą poczuć się jak projektantki! 
Ja wybrała połączenie czarnej skóry licowej i lakierowanej z czerwonym detalem. Ponieważ od zawsze miałam problem ze znalezieniem wysokich butów, w których mogę do oporu przechodzić cały dzień nie czując nawet tej najmniejszej ulgi po ściągnięciu ich. Dlaczego taki model? Ponieważ szukałam butów klasycznych, ponadczasowy i pasujący do wielu stylizacji. Padło na czarne sztybety.


Buty szyte są na zamówienie, tak więc każda para sygnowana stemplem marki dedykowana jest dla jednej konkretej osoby i dopasowana do jej stopy na podstawie miary. Dzięki temu są wygodne, a każda para to unikat. 
Moje musiały być lekko zwężone w środku :)

Wszystkie modele wykonywane są ręcznie w tradycyjny rzemieślniczy sposób przez szewca - tatę Agi w rodzinnej pracowni przy Nowym Świecie w Warszawie. Na wykonanie butów zwykle trzeba czekać około miesiąca, czasem nawet dłużej. Jednak zapewniam, warto. Ten post po raz pierwszy jest tak bardzo poświęcony butom :) Pomyślałam jednak, że fajnie będzie pokazać proces powstawania mojego egzemplarza. Tak aby nikt nie miał wątpliwości, że jest to nie taka prosta sprawa :)) / Facebook AP


No comments:

Post a Comment