Aksamitna suknia na wieczór

Sunday, February 17, 2013

Moja pierwsza długa suknia. Do tej pory wydawało mi się, że kreacja tej długości przytłoczy mnie i przy moim wzroście nie będzie prezentować się  zbyt dobrze. Jestem jednak zadowolona z efektu i zamierzam częściej wybierać dopasowane suknie do ziemi. 

Z jednej strony fason ten przywodzi mi na myśl kreację z obrazu Portret of Madame X autorstwa Johna Sargenta, z drugiej suknie popularne w latach 30. XX wieku. 




 Białe skórzane rękawiczki w końcu doczekały się odpowiedniej oprawy. Są niezwykle eleganckie i dopiero przy tej stylizacji prezentują się odpowiednio. 

Uwielbiam aksamit - jego miękką fakturę, sposób, w jaki układa się na sylwetce, elegancję i zmysłowość. 
Aksamitna suknia - allegro/ Aksamitny płaszcz vintage - Retro Club/ Skórzane rękawiczki - vintage/ Broszka - Accessorize/  Kolczyki  - vintage/ Etola - vintage


                                                Inspiracja

Portrait of Madame X - John Sargent

No comments:

Post a Comment