Rimini ITALY / Calzedonia Show 2013 / 16-17.04.

Wednesday, April 24, 2013

Lana Del Rey - Dark Paradise (Parov Stelar Official Remix)


W ubiegłym tygodniu razem z Kasią, Jessi i Mikołajem Komarem mieliśmy okazję spędzić jeden dzień w Rimini. Zostaliśmy zakwaterowani w przecudnym GRAND hotelu, tym samym, w którym zamieszkała na ten czas Sarah Jessica Parker czy też modelka Poppy Delevingne, siostra znanej wielu z was modelki Cary. Klimatyczne Włochy, palmy, niebieska woda. Jednak nie zwiedzanie i wypoczynek był celem naszego wyjazdu. Razem z PL mediami, naczelnymi działów mody etc zostaliśmy zaproszeni na  pokaz najnowszej kolekcji kostiumów kąpielowych firmy Calzedonia. Po raz pierwszy w życiu mogłam uczestniczyć w tak wspaniałym show... trochę na wzór słynnych pokazów Victoria's Secret. Topowe modelki i modele, czerwony dywan, światowe oraz lokalne gwiazdy. 
Calzedonia poprosiła o kilku wysłanników "modowych" z PL dlatego ogromnie dziękuję, że zostałam typowana jednym z nich ;)))) Po raz kolejny miałam możliwość przeżycia krótkiej aczkolwiek niezapomnianej przygody. 

play VIDEO RIMINI maffashion

Zaraz po Rimini, czekał mnie wyjazd na Fashion Week w Łodzi, gdzie niestety z powodu kolejnych zobowiązań mogłam spędzić jedynie 3 (niepełne) dni. :( W samym środku trwania FW czekała mnie szybka teleportacja na 4 godz do Warszawy na półfinał Fashion Designer Awards aby następnie, prędko wrócić do Łodzi na "fashionweekową" oficjalną imprezę Kmaga. 
Dużo, zabiegania i ciągle podróże... mam jednak nadzieje, że gdy tylko znajdę chwilę nadrobię blogowe posty, takie do jakich Was wszystkich przyzwyczaiłam i jakie sama lubię najbardziej.

Natomiast już jutro czeka mnie wylot do Paryża... obiecuję, że o szczegółach tego wyjazdu dowiecie się niedługo :) Bądźcie cierpliwi :*

Całuję i życzę miłej fotorelacji z Rimini 

Calzedonia raz jeszcze dziękuję :>

pisc Iphone, Mikołaj Komar, Jemerced, Jestem Kasia, internet

and BERSHKA video part III

No comments:

Post a Comment