Wygraj dodatki do roweru od Bike Belle - rozwiązanie konkursu

Sunday, June 8, 2014

Dziś zapraszam na ostatnie urodzinowe rozdanie, które wspiera mój ulubiony butik z rowerowymi dodatkami BikeBelle
Z Gosią, właścicielką sklepu, poznałam się ponad dwa lata temu. Ujęła mnie wówczas swoją pozytywną energią i całkowitym zakręceniem na punkcie rowerów. Spodobało mi się także jej podejście do jednośladu, który jej jest codziennym środkiem komunikacji, niezależnie od pory roku oraz warunków pogodowych (polecam Projekt 365 dni z rowerem). 
Dzięki dodatkom, które oferuje BikeBelle, wasz rower stanie się jeszcze bardziej funkcjonalny oraz piękniejszy.
Mam dla Was dwa zestawy gadżetów: w jednym znajdziecie wkład do koszyka rowerowego oraz dzwonek, w drugim dzwonek plus różę (róża jest czerwona, ale tylko takim zdjęciem dysponowałam) do ozdobienia dowolnej części waszego jednośladu. 



Co wystarczy zrobić?
W komentarzu napisz, który zestaw wybierasz (zostaw swój e-mail!)
Akcja trwa od 08.06. -  22.06. 

Dziękuję wszystkim za udział w akcji - zestawy wędrują do:
Zestaw pierwszy: wkład do koszyka + dzwonek - Magdalena Zychowska
Zestaw drugi: dzwonek + róża - Magdalena Bilska
Magdalenom gratuluję, sprawdźcie swoje skrzynki mailowe i wypatrujcie listonosza :)






No comments:

Post a Comment