Rękawiczki od Dity von Teese

Tuesday, December 16, 2014

The Erotique Glove $735
Wiecie, że jestem wielką miłośniczką rękawiczek - zwłaszcza długich i skórzanych. To taka moja mała obsesja, niegroźna dla otoczenia, tylko dla mojego portfela. Kilka miesięcy temu na swoim Instagramie Dita von Teese zamieściła zdjęcie przepięknych, wręcz idealnych, czarnych rękawiczek zapinanych na małe kryształowe guziczki. Początkowo myślałam, że to kolejna para z przepastnej "rękawiczkowej" kolekcji artystki, ale pudełko z imieniem i nazwiskiem właścicielki sugerowało coś innego. Po przeczytanie podpisu wszystko stało się jasne! Dita postanowiła wypuścić własną kolekcję rękawiczek. Od razu wiedziałam, że to będzie coś niezwykłego, coś wspaniałego, bo kto jak kto, ale Dita von Teese na rękawiczkach zna się jak mało kto.
 Kolejne zdjęcie utwierdziło mnie tylko w tym przekonaniu. Kilka przecudownych par rękawiczek: głównie długich i skórzanych tzw. opera gloves. Teraz pozostało tylko czekać na oficjalną premierę kolekcji i ...ceny.
Przyjmę wszystkie!
I tu niestety bardzo, bardzo przykra wiadomość.  Przynajmniej dla mnie. Rękawiczki są drogie, pioruńsko drogie. Ceny zaczynają się od 100 dolarów za parę czarnych, krótkich koronkowych rękawiczek, a kończą na UWAGA 735 dolarów za długie, sięgające za łokieć skórzane piękności zapinane na rząd małych guziczków. Zobaczcie, jak prezentuje się cała kolekcja!!!
The Flirteese Demi Glove $100
The Erotique Glove $735
Moje drugie ulubione The Bon Bon Glove $235
The Paramount Glove $420
The Erotique Demi Glove $520
The Erotique Demi Glove $605
The Fetiche Glove $690
Gdybyście jednak zdecydowały się na zakup - tutaj znajdziecie adres strony 

Mój komentarz do tej sytuacji

No comments:

Post a Comment