Sukienka w kwiaty

Thursday, April 18, 2013

Pierwszy w tym roku dzień z nogami nieobleczonymi w pończochy, ani inne bieliźniane wyroby. Wspaniałe uczucie, którego nie mogłam się już doczekać. Sukienka ze zdjęcia przechodziła kilka metamorfoz, dziś przed wyjściem z domu postanowiłam pozbyć się jej bufkowych rękawów.


Torebka wzorowana na projekcie popularnym na przełomie lat 40. i 50. wykonana przez moją mamę. Szukając eksponatów na wystawę poświęconej modzie tego okresu  (w Łódzkim Centrum Filmowym) natknęłam się na oryginał  - ku mojemu zdumieniu splot był tak gęsty, że torebka była dość ciężka (to także zasługa rączek wykonanych z przezroczystego plastyku - ang. lucite).

Torebka jak wachlarz - model z lat 40.




Sukienka - lata 80./ Torebka - wykrój z lat 40./50./ Okulary - Pretty Girl/ Buty - Melissa







No comments:

Post a Comment