Termoloki i sztuczne owoce z lat 50.

Wednesday, May 15, 2013

Nie mam ostatnio zbyt wiele czasu na robienie zdjęć na bloga. Zajęta jestem małym remontem w salonie. Wymieniamy kilka mebli i możecie sobie wyobrazić, jak wygląda pokój pozbawiony regałów i gdzie znajdują się książki. Wszędzie. Piętrzą się pod ścianami, stoją w sypialni. I chociaż marzyły mi się szafki i komody z lat 60., to tym razem wybrałam funkcjonalne i szybkie w montażu meble pewnej znanej szwedzkiej firmy. 

Zdjęcia, które tu widzicie, zrobione zostały na szybko przed wyjściem jeszcze w kwietniu - na Fashion Week Poland. 
Włosy ufryzowane na gorących wałkach/ Płaszcz - Lady Pin Up
Poniżej także kilka ostatnich zakupów z brytyjskiego Ebay'a. Plastikowe owoce pochodzą z lat 50. Nie wiem jakie było ich pierwotne przeznaczenie, ale ja zamierzam użyć ich do ozdobienia letniego kapelusza.


Inspiracje z lat 50.


Poniżej bazy wykonane z sinamay, nadal niedostępne w naszym kraju, dlatego zaopatruje się w nie na brytyjskich aukcjach. Wybór jest taki, że nie wiadomo, na który się zdecydować.Ja wybrałam czarny z szerokim rondem oraz granatowo-biały.


Stare kalendarze z pin up girls oraz reklamami z lat 50. otrzymałam od Czytelniczki. Kilka z nich na pewno oprawię i udekoruje nimi ściany w kuchni lub przedpokoju.

Ozdobna świeca z Home&You/ Główka na pędzle lub kwiaty - lata 50.


No comments:

Post a Comment