Ikea w stylu lat 60. - kolekcja Stockholm

Thursday, August 22, 2013

Ikea - kolekcja Stockholm
Miałam dzisiaj okazję obejrzeć nowy katalog Ikei na rok 2014. Jak zwykle, zaczęłam przeglądanie od tekstyliów (pościeli mam chyba z tego sklepu najwięcej), później skupiłam się na nieco większym asortymencie. Moją uwagę przykuły proste, orzechowe meble wyraźnie nawiązujące do stylu z przełomu lat 50. i 60. Początkowo myślałam, że kolekcja Stockholm, z której pochodziły, jest kolekcją nową, ale okazało się, że w sklepach zaczęła pojawiać się już w maju tego roku. Zastanawiam się, jakim cudem nie zauważyłam tych mebli, szukając w lipcu regałów i komód do salonu. Może nie są dostępne w każdym sklepie, nie wiem.
Wracając do kolekcji. Cenowo jest to wyższa półka niż ta, do której przyzwyczaiła mnie Ikea. Z tego, co przeczytałam kolekcja ta została wyprodukowana z lepszej jakości materiałów, więc przynajmniej teoretycznie wiem, za co płacę.
Zakochałam się w kilku meblach, które możecie zobaczyć poniżej.
No dobra. Kanapę zieloną mam. Jest nawet podobna, tylko ciemniejsza i pozbawiona bocznych oparć.  Moim faworytem absolutnym jest stolik i mam wielką nadzieję, że będzie dostępny w Łodzi.

Okrągłe lustro rozszerzające się ku dołowi, dodatkowa półeczka na perfumy - świetny pomysł! 

Fotel - absolutnie przepiękny! Tkanina w liście - widzę ją na poduszkach albo jako spódnicę.

 

No comments:

Post a Comment