20th Century Foxy - wirtualny raj dla miłośniczek stylu retro

Saturday, December 21, 2013

Kilka dni temu trafiłam na stronę brytyjskiego sklepu 20th Century Foxy. I choć butików online oferujących odzież inspirowaną stylem dawnych epok znam naprawdę sporo, oferta tego konkretnego sklepu zachwyciła mnie szczególnie. Podoba mi się, że wszystkie ubrania dostępne w butiku szyte są w Wielkiej Brytanii (a nie jak spora większość tego typu produktów w krajach azjatyckich) i mam wrażenie, że tę jakość widać nawet na zdjęciach. Zobaczcie, jaki piękne ubrania znajdziecie na tej stronie.
Kremowa suknia jest doskonała!
Czerwona kreacja podbiła moje serce
Pierwsza z lewej - czyż nie jest wspaniała?
Ceny niestety są dość wysokie, ale może kiedyś skuszę się na chociaż jedną z tych ślicznotek.

No comments:

Post a Comment