Ciemnozielony płaszcz w stylu lat 70.

Wednesday, December 11, 2013


Do tej pory nie miałam szczęścia do płaszczy vintage. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, potrzebuję rozmiaru 34, ewentualnie 36. W przypadku ubrań dostępnych w sklepach online, które zazwyczaj odwiedzam, najczęściej pojawiają się płaszcze znacznie obszerniejsze, w których nie wyglądałabym zbyt dobrze. Kilka razy zamówiłam piękne modele, które niestety musiałam odsyłać. Pamiętam przepiękny płaszcz z pelerynką marki Jaeger, w stylu Sherlocka Holmesa, oczywiście był na mnie za duży.

Tym razem udało mi się trafić w przysłowiową dziesiątkę. Piękny, ciemnozielony płaszcz znalazłam w moim ulubionym butiku vintage rags&SILKS. Wzorowany na fasonach z lat 70. ma duży, wykładany kołnierz, pasek w talii i ciekawe guziki. A do tego idealnie układa się na sylwetce. Niestety, zdjęcia nie oddały jego pięknego koloru (ciemnica za oknem), dlatego dorzucam fotografie ze sklepu.



Kaszmirowy szal vintage - rags&SILKS / broszka - Reserved

Kuferek - Morgan/ Zalando.pl
Beret - Accessorize / Płaszcz i szalik - rags&SILKS/ Torebka - Morgan/Zalando.pl / Kozaki - Centro 


No comments:

Post a Comment