Buty w stylu retro z wiosennych kolekcji

Thursday, March 6, 2014


W związku z tym, że jestem właśnie na etapie poszukiwania idealnych butów na wiosnę, postanowiłam podzielić się z Wami tymi modelami, które spodobały mi się najbardziej. Czego szukałam? (i wciąż szukam). Przede wszystkim butów wygodnych, ale eleganckich, takich, które będą dobrze wyglądać zarówno ze spódnicą czy sukienką o fasonie ołówkowym, jak i rozkloszowanym. Butów na średnim obcasie, najlepiej z paseczkiem, inspirowanych modelami charakterystycznymi dla stylu lat 20. oraz 30. Kolor? Z jednej strony podobają mi się buty w kolorze czarnym bądź granatowym, z drugiej mam chęć na coś znacznie bardziej wiosennego. A może wy znalazłyście gdzieś jeszcze (w polskich sklepach) buty w tym stylu?
Bata 259 zł
Bata 259 zł
Mademoselle R /LaRedoute.pl 272,96 zł
Mademoselle R /LaRedoute.pl 314, 96zł
Anne Weybourne/LaRedoute.pl 314 zł
Jonak/ LaRedoute.pl 377,96 zł
Laura Clement/LaRedoute.pl 314 zł
Mademoiselle R/LaReodute.pl 230 zł
Deichmann 59 zł
Deichmann 79 zł
Deichmann 159 zł

No comments:

Post a Comment