Okulary w stylu retro

Sunday, March 23, 2014

Jakiś czas temu przejrzałam swoją kolekcję okularów przeciwsłonecznych i ...większość z nich wystawiłam na sprzedaż. Niemal wszystkie modele, które posiadałam miały tzw. kocie oprawki. Niestety zupełnie nie pasujące do kształtu mojej twarzy. Z wielkim bólem pozbyłam się okularów z lat 60., zostawiłam sobie tylko jedną parę, tę, w której wyglądałam najlepiej.
 W związku z tym, że pozbyłam się niemal wszystkich okularów, postanowiłam rozejrzeć się za czymś nowym. 
Pierwszy wybór to model z grubymi, czarnymi oprawkami z nowej kolekcji I Am. Druga para jest znacznie bardziej delikatna - w pastelowym, miętowym kolorze od marki Glitter.

Trzecia para okularów to od kilku lat mój numer jeden. Pochodzą z lat 70. i mają szkła nadające otoczeniu  piękny, ciepły odcień.


Szkoda, że nie wszystko, co nam się podoba, pasuje do naszej sylwetki czy kształtu twarzy. Kocie okulary będące jednym ze znaków rozpoznawczych stylu lat 50. podziwiać będę u innych kobiet. 


Więcej na temat okularów z lat 1940 - 1950 oraz propozycje z najnowszych kolekcji już niedługo na portalu evintage.pl

No comments:

Post a Comment