Międzynarodowy Dzień Pończoch Nylonowych - to dziś!

Thursday, May 15, 2014

W przyszłym roku stuknie im siedemdziesiątka. To naprawdę ładny wiek i wypadałoby jakoś uczcić taką okrągłą rocznicę, nie sądzicie? Muszę przyznać, że to była miłość od pierwszego założenia, bo
pierwszy kontakt z nylonowymi pończochami jest naprawdę magiczny. Pamiętam z jakim namaszczeniem wyciągnęłam je z opakowania, zachwyciłam się ich delikatną strukturą, miękkością i blaskiem. Z jeszcze większą czułością odpakowałam swoje pierwsze nylony vintage i zastanawiałam się, czy w ogóle powinnam je zakładać. 
A wy pamiętacie swoje pierwsze nylonowe pończochy?
Dziś nylonowe pończochy mają swoje święto i cieszy mnie, że coraz więcej kobiet zaczyna po nie sięgać. Zapraszam do lektury mojego artykułu na temat ich historii, który znajdziecie tutaj.
Pończochy nylonowe oraz pas Enya Satin - nylony.pl / Szpilki - Prima Moda
Halka Crazy Chick - ebay.co.uk


No comments:

Post a Comment