Sukienki na studniówkę w stylu pin up lub retro

Tuesday, December 30, 2014

Vivien Of Holloway Cena: 90 funtów 
Od czasu mojej studniówki minęło sporo czasu. O tym, jak dawno temu to było, niech świadczy fakt, że nikt wówczas nie słyszał o sieciówkach typu H&M czy Zara. Oprócz odzieżowych sklepów o nazwach typu "Joanna" czy "Aleksandra", których oferta skierowana była przede wszystkim do kobiet 50+, na rynku odzieżowym (przynajmniej w Szczecinie) obecne były tylko takie sklepy jak Miss Selfridge (ich ówczesne ceny były dla mnie zbyt wysokie) czy polski Troll. Jak widzicie, wybór oszałamiający. Dlatego na studniówkach w tamtym czasie przeważały dwie opcje: satynowy gorestowopodobny twór + długa spódnica z tafty lub inwencja własna (szukanie sukienek na ciuchach, krawcowa). Ja wybrałam opcję drugą. Moja sukienka była bardzo skromna: ołówkowa z dzianiny w kolorze wina na cienkich ramiączkach. Do tego pożyczone od mamy czarne czółenka na wysokim obcasie i mała torebka na długim pasku. Gdybym dziś miała studniówkowy bal, zakręciłoby mi się w głowie od możliwości. I zapewne zamówiłabym sukienkę z jakiegoś zagranicznego sklepu oferującego odzież w stylu retro/pin up lub rockabilly (adresy polecanych przeze mnie sklepów można znaleźć tutaj>>). Oto mój subiektywny przegląd sukienek na studniówkę.
Lindybop.co.uk Cena: 44,90 funtów
Lindybop.co.uk Cena: 34,99 funtów
Lindybop.co.uk Cena: 29,99 funtów
Lindybop.co.uk Cena: 29,99 funtów 
Lindybop.co.uk Cena: 34,99 funtów 
Britishretro.co.uk Cena: 41 funtów 

Vivien of Holloway Cena: 110 funtów 

Stop Staring! 158 dolarów 
Glamourbunny.co.uk Cena: 80 funtów

Vivien of Holloway Cena: 89 funtów 

No comments:

Post a Comment