Czarna sukienka z białymi detalami

Wednesday, November 19, 2014

Pamiętacie ostatni post, w którym wspominałam o chińskiej stronie aliexpress.com? Sukienka, którą mam dziś na sobie została zakupiona właśnie tam. Zdecydowałam się na ten zakup z dwóch powodów: sukienka kosztowała zaledwie 22 dolary (do tego darmowa wysyłka), a jej fason został zainspirowany sukienką Dity von Teese. 
Kilka słów na temat samej sukienki. Bardzo podoba mi się jej góra, fajne wykończenie dekoltu, biały kołnierzyk i mankiety przy rękawach. To właśnie dlatego zdecydowałam się na jej zakup. Co mi się podoba mniej? Zbyt wysokie umieszczenie talii. Jak widzicie odcięcie jest umieszczone znacznie wyżej niż moja talia, dlatego wraz z paskiem, nie wygląda to za ciekawie.
Kolejna sprawa to materiał, z którego została wykonana sukienka. Oczywiście przy tak niskiej cenie nie spodziewałam się cudów. Sukienka została uszyta z poliestru. Tkanina jest miękka i miła w dotyku, w górnej części układa się dobrze, ale w dolnej niestety dość mocno się gniecie.
To właśnie ryzyko, jakie niosą za sobą zakupy internetowe. Na szczęście w tym wypadku cena nie była wysoka, a ja zapewne założę sukienkę nie raz.
Wszystkim miłośniczkom pończoch, które chcą także jesienią i zimą nosić swoją ulubioną bieliznę, polecam grube pończochy do pasa z kontrastowym szwem marki Gabriella. 
Sukienka aliexpress.com/ Rękawiczki vintage / Pończochy Gabriella / Beret Accessorize / Buty Allegro

No comments:

Post a Comment